نگه دارنده بازو (آرم برد)

انتخابی باکیفیت و مطمئن
قابل استفاده برای تمامی تخت های جراحی
قابل استفاده برای تمامی تخت های جراحی

[yith_wcwl_add_to_wishlist]

توضیحات

نگه دارنده بازو

نگه دارنده بازو یک سطح مسطح و محکم می باشد که در اتاق عمل برای حالت دادن به بازوی بیمار و راحت نگه داشتن بازوی بیمار هنگام عمل های جراحی استفاده می شود.

چرا از نگه دارنده های بازو استفاده می شود

حالت دهی مناسب

نگه دارنده بازو به جراح این امکان را می دهد تا به راحتی دست بیمار را در حالت مناسب قرار دهد و بتواند دسترسی راحت تری به محل جراحی داشته باشد. این محصول به دقت و اثر بخشی عمل جراحی کمک بسیاری می کند.

راحتی بیمار

آرم برد، با نگه داشتن دست بیمار در موقعیت مناسب از ایجاد آسیب های فشاری و عصبی برای بیمار بر اثر حالت گیری طولانی مدت دست جلوگیری می شود و باعث می شود تا روند ریکاوری بیمار سریع تر اتفاق بیوفتد.

نتایج بهتر

با استفاده از نگه دارنده بازو، عمل به طور صحیح و با دقت بیشتری انجام میشود همچنین مشکل جسمی جدیدی برای بیمار بوجود نمی آید و بیمار عمل موفقیت آمیز تری را تجربه خواهد کرد.

انواع نگه دارنده بازو

نگه دارنده ها انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند:

نگه دارنده های بازوی استاندارد: این تنگه دارنده ها پایه های قابل تنظیمی دارند و میتوانند بسته به عمل جراحی در ارتفاع و زوایای مختلفی تنظیم شوند.

خرید نگه دارنده بازو قابل تنظیم

نگه دارنده های بازویی خود نگهدارنده: این تخته ها به ریل های کناری میز عمل متصل می شوند و پشتیبانی بیشتری را ارائه می دهند این نگه دارنده ها انعطاف پذیر بوده و میتواند فشار دست بیمار را به راحتی تحمل کند. این محصول از این نوع نگه دارنده ها می باشد. نگه دارنده های بازوی خاص: برای برخی از عمل های خاص نیاز به نگه دارنده های منحصر به فرد می باشد که باید با توجه به نیاز جراح طراحی و تولید شود.

اطلاعات تکمیلی
سوالات متداول
بله،متریال استفاده شده در این وسیله قابل ضد عفونی می باشد.
این محصول از بهترین متریال هال موجود تهیه شده و دچار تغییر شکل نمی شود، همچنین تمامی کالاهای شرکت آنهوما دارای خدمات پس از فروش می باشد.
این محصول دارای سایز استاندارد بوده اما بسته به نیاز مرکز درمانی و ترجیح پزشک قابلیت سفارشی سازی نیز موجود است.
برای سفارش این محصول کافیست بر روی گزینه ” تماس بگیرید” موجود در همین صفحه کلیک کنید تا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نگه دارنده بازو (آرم برد)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *