درباره ما

شرکت فراهوش الکترومکانیک آرسام در سال ۱۳۹۴ با هدف نوآوری، ثبت اختراع و تولید در زمینه مهندسی پزشکی تاسیس گردید. در سال ۱۳۹۶ با ارایه کالاهای دانش بنیان موفق به اخذ گواهی شرکت دانش بنیان شد.

در آخرین تصمیمات هیات مدیره شرکت مبنی بر فرآیند تدوین استراتژی ریبرندینگ برند آرسام به آنهوما تغییر یافت. این شرکت جهت رفع مشکلات موجود در زمینه پزشکی و بیمارستانی اقدام به نوآوری و اختراع در ایران و جهان و تولید اختراعات خود با قابلیت بالا در راستای رفع نقصهای موجود در مراکز درمانی با مشارکت پزشکان و پرسنل می نماید.

عزیز اله وکیلی

مدیریت مجموعه

مهندس وکیلی مدیرعامل شرکت فراهوش الکترومکانیک آرسام از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد فناوری جامع پارک علم و فناوری فارس با انتخاب داوران در جمع مخترعین برتر کشوری قرار گرفت.

پنجاه و هشتمین دوره جایزه بنیاد البرز، همزمان با ۱۷ استان در شیراز نیز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار و از  افراد برتر ساکن استان فارس تجلیل شد.این مراسم به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و از پنج دانشمند، مخترع و دانشجوی برتر ساکن استان فارس تجلیل شد.

بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ خورشیدی با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور، تجلیل از مقام علمی دانشمندان، پژوهندگان برتر ایرانی، تشویق دانشجویان، دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی، از طریق اعطای «جایزه بنیاد البرز» به همت فردی نیک اندیش به نام مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و وقف شد که ظرف بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده است.

گواهی استاندارد ISO

گواهی ایزو 13485، تمرکز بر سیستم مدیریت کیفیت در طراحی، توسعه، تولید، مونتاژ خدمات پس از فروش و توزیع انواع تجهیزات پزشکی دارد که شرکت آنهوما موفق به کسب  این گواهی استاندارد شده است.