حضور آنهوما در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی

 

رویداد مدیریت بحران ایران قوی,  از 4 الی 6 دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) با حضور 1000 محصول فناورانه و 30 کشور جهان با صد هزار بازدید کننده برگزار شد.

بسیاری از شرکت های دانش بنیان کشور نیز در این نمایشگاه به معرفی محصولات خود پرداختند. آنهوما نیز با پشتوانه ایی علمی به ارائه محصولات خود در زمینه ی مدیریت بحران در زمینه پزشکی و تجهیزات پزشکی پرداخت.

در این رویداد اشخاص مهمی نیز حضور داشتند نظیر رئیس جمهور کشور, وزیر کشور, رئیس ستاد مدیریت بحران کشور, رئیس جمعیت هلال احمر کشور, که از غرفه آنهوما نیز دیدن کردند و در جریان جدید ترین دستگاه های ساخته شده در زمینه مدیریت و کنترل بحران در زمینه ی پزشکی قرار گرفتند.

بازدید وزیر کشور از غرفه آنهوما بازدید وزیر کشور از غرفه آنهوما

 
حضور دکتر کولیوند و شنایی با محصولات حضور دکتر کولیوند و دکتر نامی و آشنایی با محصولات آنهوما
 

 شرکت آنهوما که در جهت رفع مشکلات موجود در زمینه پزشکی و بیمارستانی اقدام به نوآوری و اختراع در ایران و جهان و تولید اختراعات خود با قابلیت بالا در راستای رفع نقصهای موجود در مراکز درمانی با مشارکت پزشکان و پرسنل می نماید در این نمایشگاه از برخی محصولات خود رونمایی کرد.

 تورنیکت صحرائی, تورنیکت دستی, ماسک گیر بیمار, دستگاه گرم کن بدن بیمار, دستگاه جلوگیری از لخته شدن خون از محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بودند.
 
غرفه آنهوما غرفه آنهوما

 

آنهوما تولید کننده ی تجهیزات نوآورانه پزشکی, برای دیدن جدید ترین محصولات کلیک کنید.