دستگاه پمپ دی وی تی (DVT)

جلوگیری از بروز آمبولی ریوی
دارای 3 مد کاری متفاوت
قابلیت تنظیم فشار و بازه زمان

[yith_wcwl_add_to_wishlist]

توضیحات

دستگاه پمپ دی وی تی (DVT)

بیماری DVT (لخته شدن خون در وریدهای عمقی) و آمبولی ریه از مهم‌ترین مشکلات عروقی و از علل شایع مرگ‌ومیر محسوب می‌شود. پمپ‌های DVT، پمپ‌های فشاری پنوماتیک هستند که برای جلوگیری از ابتلای افراد به بیماری ترومبوز ورید عمقی طراحی شده‌اند که یک بیماری کشنده به حساب می‌آید. پمپ‌های فشاری دی وی تی سبب ایجاد فشار میشوند تا جریان خون در سیستم وریدی اندامها افزایش یابد و لخته خون ایجاد نشود. افرادی که بیشتر مستعد ابتلا به ترومبوز می‌باشند افرادی هستند که به تازگی عمل جراحی انجام داده‌اند یا در طول روز کم تحرک و بی‌تحرک هستند.

ترومبوز ورید عمقی(DVT)چیست؟

ترومبوز ورید عمقی (DVT) به یک لخته خون یا ترومبوس اطلاق می شود که در ورید عمقی ایجاد می شود. این سیاهرگ,  در عمق بدن شما قرار دارد، برخلاف رگ هایی که می توانید درست زیر پوست خود ببینید. DVT معمولاً پاها را تحت تأثیر قرار می دهد، اما لخته می تواند در هر جایی که رگ دارید تشکیل شود. اگر یک بار به DVT  مبتلا شدید احتمال بالایی وجود دارد که باز هم به همین بیماری مبتلا شوید.

برخی از رایج ترین عوامل خطر برای DVT عبارتند از:

  • جراحی  های بزرگ، به ویژه در لگن یا زانو
  • آسیب جدی ورید ناشی از تصادف یا شکستگی استخوان
  • بستری زیاد، فلج یا ناتوانی در راه رفتن
  • سیگار کشیدن
  • سن بالای 65 سال
  • BMI (شاخص توده بدنی) 30 یا بالاتر
  • نارسایی قلبی یا مشکلات کلیوی
  • رگهای واریسی
  • گروه خونی A
 

چگونه از بروز DVT پیشگیری یا درمان می کنید؟

قبل از اینکه پزشک بهترین درمان را برای DVT شما تعیین کند، چندین فاکتور را در نظر می گیرد، از جمله اینکه چرا در وهله اول به DVT مبتلا شده اید. آنها در مورد جراحی های اخیر، استراحت طولانی مدت در بستر و هرگونه سابقه خانوادگی لخته شدن خون می پرسند. پس از اینکه آنها علت را مشخص کردند - یا اگر دلیل واضحی پیدا نکردند - برنامه درمانی شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

استفاده از دستگاه پمپ DVT

پمپ های دی وی تی بهترین و غیر تهاجمی ترین روش درمانی و جلوگیری از بروز ترومبوز ورید عمقی می باشد. در این روش یک دستگاه که از یک پمپ و جوراب های باد شونده تشکیل شده است به شما داده میشود و طی دوره های درمانی مختلف بوسیله فشار هوا پاها را منقبض و منبسط می کنند که این عمل باعث افزایش گردش خون و حرکت خون به سمت قلب می شود با استفاده از این پمپ DVT می توان به بهترین شکل و بدون عوارض جانبی از بروز DVT جلوگیری کرد.

دستگاه دی وی تی ساخت شرکت آنهوما

رقیق کننده های خون برای جلوگیری از دی وی تی(DVT)

این دارو ها که ضد انعقاد نیز نامیده می شود،در درمان اصلی DVT استفاده می شوند. رقیق‌کننده‌های خون از تشکیل، رشد یا حرکت لخته‌های خون به جای دیگری در بدن جلوگیری می‌کنند. ممکن است این دارو را از طریق دهان، از طریق رگ بازو یا زیر پوست خود مصرف کنید.

ممکن است فقط در شرایط خاص یا برای مدت طولانی نیاز به مصرف داروهای رقیق کننده خون داشته باشید، مانند:

  • قبل از جراحی یا در طول بستری شدن در بیمارستان
  • 3-2 ماه پس از لخته شدن خون
  • به طور نامحدود، اگر سرطان فعال یا عوامل خطر DVT مداوم دارید

شایع ترین عارضه جانبی داروهای ضد انعقاد افزایش خطر خونریزی است. اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید، قبل از هر اقدامی به دندانپزشک یا جراح خود اطلاع دهید.

جوراب های فشرده برای جلوگیری از دی وی تی(DVT)

اینها جوراب های تنگی هستند که تا زانو یا کشاله ران شما بالا می رود. آنها جریان خون را از اندام تحتانی شما به قلب شما افزایش می دهند. آنها می توانند احتمال لخته شدن خون جدید را کاهش دهند و درد و تورم ناشی از شرایطی مانند سندرم پس ترومبوتیک را کاهش دهند. عمده ترین اشکال این نوع درمان بوجود آمدن رد های پوستی رو بدن می باشد. همچنین این درمان مانند باقی درمان ها تاثیر گذار نیست و برای شرایط حاد DVT استفاده نمی شود.

سایر درمان ها برای جلوگیری از دی وی تی(DVT)

اگر DVT شما جدی است یا نمی توانید از داروهای رقیق کننده خون استفاده کنید، ممکن است به درمان های مختلف یا اضافی نیاز داشته باشید. گزینه های دیگر شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

درمان دارویی برای شکستن لخته های خون (ترومبولیتیک درمانی) که همراه با عوارض جانبی است

درمان غیر جراحی برای از بین بردن لخته های خون (ترومبکتومی مکانیکی)

ایمپلنت های جراحی در رگ های شما برای جلوگیری از لخته شدن (فیلترهای ورید کاوا) که روشی تهاجمی می باشد.

دستگاه ها دی وی تی (DVT) ساخت شرکت آنهوما

دستگاه دی وی تی(DVT‌)شرکت آنهوما یک دستگاه ضد انعقادی می باشد که از بروز علائم ترومبوز ورید عمقی تا حد زیادی جلوگیری میکند. پمپ DVT با استفاده از فشار هوا و کاف های باد شونده عضلات پای بیمار را منقبض و منبسط میکند. این امر سبب می شود جریان خون از سمت پا ها به سمت قلب تسهیل شود و در نتیجه از بروز DVT  جلوگیری شود.

ویژگی های پمپ DVT شرکت آنهوما

  • طراحی زیبا
  • قابلیت آویزان شدن از تخت بیمار
  • دارای سه مد مختلف ماساژ
  • دارای پنج زمان مختلف برای تنظیم
  • بدون نیاز به مراقبت دائمی
  • خاموش شدن خودکار بعد از اتمام زمان
  • پنج فشار مختلف برای تنظیم
  • دارای کاف های ماندگار و مقاوم
  • دارای کاف های محکم و قابل شستشو
  • دارای دو پورت مجزا برای هر پا
دستگاه DVT شرکت آنهوما
اطلاعات تکمیلی
سوالات متداول
بله دستگاه DVT آنهوما دارای 3 مد کاری بوده و در این مد های شامل سوییچ کردن اتوماتیک نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به کاتالوگ محصول در همین صفحه مراجعه کنید.
1.تمامی کاف یه طور همزمان باد شده و باد می ماند. 2.قسمت اول باد می شود، باد می ماند و بعد قسمت دوم کاف باد می شود و این روند تا انتها ادامه دارد. 3. باد می شود، خالی می شود و قسمت دوم باد می شود، خالی می شود و …. .
خیر، دستگاه DVT آنهوما دارای قابلیت تنظیم زمان در 5 بازه متفاوت بود و با تنظیم زمان مورد نیاز دیگری نیازی به کنترل ندارد. بازه زمانی بر اساس ساعت (2 ،5، 8، 12، 24)
بله دارای 5 درجه متفاوت از فشار بوده (30، 60، 90، 120، 150) و در صورت تامین نشدن این سطح از فشار به دلایل متفاوت دارای آلارم می باشد.
برای سفارش این محصول کافیست بر روی گزینه ” تماس بگیرید” موجود در همین صفحه کلیک کنید تا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.
محصولات مرتبط

1 دیدگاه برای دستگاه پمپ دی وی تی (DVT)

  1. محمد رحیم

    بهترین و قوی ترین دستگاه جلوگیری از ادم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *