اجاره دستگاه DVT شیراز

انتخابی باکیفیت و مطمعن
رابط کاربری قابل اعتماد و شهودی
قیمت مناسب

[yith_wcwl_add_to_wishlist]

توضیحات

دستگاه پمپ دی وی تی DVT یا IPC چیست؟

ترومبوز ورید عمقی (DVT)؛ اغلب در بیمارانی که برای مدت طولانی بی حرکت بوده اند یا تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند، دیده می شود که عواقب جدی دارد و می تواند باعث بروز آمبولی ریوی(PE) در موارد نادر شود. پمپ DVT یک دستگاه فشرده سازی است که به کاهش اثر DVT و PE به صورت غیر تهاجمی کمک می کند. دستگاه DVT با استفاده از فشار هوا و جوراب های مخصوص که به دور پا ها بسته میشوند باعث کاهش اثر DVT می شود. پمپ دی وی تی با پر و خالی کردن جوراب های خالی باعث کمک به بالا رفتن خون از رگ های پا به سمت قلب شده و از بروز گرفتگی های عروقی جلوگیری میکند.
اجاره دستگاه DVT شیراز
اجاره دستگاه DVT شیراز

ترومبوز ورید عمقی(DVT) چیست؟

ترومبوز ورید عمقی تشکیل یک لخته خون در داخل یک سیاهرگ عمیق است که معمولا رگ های پا را شامل می شود. اگر رگ‌ها آسیب ببینند، به دلیل انسداد لخته شوند، یا اگر به دلایلی بازگشت خون به قلب کند شود، لخته‌های خون می‌توانند در رگ‌ها ایجاد شوند. این لخته ها باعث تورم(ادم) در بازو ها و پا ها میشوند. لخته‌های خون می‌توانند شکسته شوند و به ریه‌ها بروند که به آن آمبولی ریه می‌گویند و بسیار خطرناک می باشد.

علت ترومبوز ورید عمقی (DVT) چیست؟

لخته شدن خون در پاها به دلیل آسیب، بیماری یا عدم فعالیت، گردش خون را کند می کند و در جریان خون، خون در رگ های خونی پیچیده و منعقد می شود. به طور کلی لخته های کوچک علائمی ایجاد نمی کنند و خود به خود جذب می شوند اما لخته های بزرگ به راحتی تجزیه نمی شوند و مشکل ایجاد می کنند.
  • هنگام نشستن طولانی مدت یا دراز کشیدن طولانی مدت در رختخواب
  • در صورت وجود سابقه ترومبوز در دوران بارداری پس از ضربه یا جراحی
  • سرطان میتواند از دلایل DVT شود.
  • چاقی، خصوصا در خانم ها میتوانند مسبب بروز DVT‌باشد.

ویژگی های دستگاه DVT یا IPC آنهوما

  1. دارای شش شلنگ مجزا
  2. دارای نمایشگر LED خوانا
  3. دارای سه مد مختلف ماساژ
  4. دارای تایمر زمان و فشار
  5. دارای 5 فشار متفاوت
  6. دارای دو کاف پای چپ و راست
  7. دارای پمپ هوای کم صدا و پر قدرت
  8. دارای قابلیت تنظیم فشار
  9. موثر در گردش خون و حذف مواد زاید در خون
  10. به علت تولیدکننده بودن قیمت اجاره مناسب می باشد.

اجاره دستگاه DVT

دستگاه های DVT معمولا قیمت بالایی دارند و از آنجایی که بسیاری از بیماران با یک دوره درمانی میتوانند از بروز دی وی تی جلوگیری کنند و نیازی به استفاده روزانه ندارند. در نتیجه خرید این محصول برای این بیماران منطقی نمی باشد. بیماران این امکان را دارند که به صورت مستقیم از شرکت سازنده دستگاه را اجاره کنند و پس از استفاده آن را برگردانند همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه میتوان آن را جایگزین کرد.

اجاره دستگاه DVT  در شیراز

افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند می توانند دستگاه DVT  را مستقیم از شرکت اجاره کنند. شرکت آنهوما در شهرک آرین واقع است. برای اجاره دستگاه پمپ دی وی تی با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید. خانم مهندس اوجی منش:  09380849414 خانم مهندس خنیا:  09178378078 آقای مهندس عمادی:  09179156409
اطلاعات تکمیلی
سوالات متداول
جواب
جواب
جواب
جواب
جواب
محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره دستگاه DVT شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *