کمربند بادی دیسک کمر

قابل تنظیم
استفاده راحت
ساخته شده از بهترین متریال

[yith_wcwl_add_to_wishlist]

توضیحات

کمربند بادی دیسک کمر

کاهش کمردرد و بهبود وضعیت بدن با کمربند بادی دیسک آنهوما

درباره کمربند بادی دیسک کمر

کمربندهای دیسک کمر برای رفع فشار، کمک به کشش کمر و ارائه پشتیبانی برای تسکین درد بدون دارو طراحی شده اند. این کمربند ها به راحتی دور کمر بسته می شوند و می توانند با استفاده از فشار هوا باد شوند.

 کمربند های بادی دیسک کمر می تواند کمر و در مجموع ستون فقرات را به سمت بالا بکشند علاوه بر این، استفاده از کمربند های بادی رفع فشار دیسک، آسان است. این کمربند ها میتوانند متناسب با وزن و اندازه ی دور کمر شخص تنظیم شوند.

  کمربند های بادی دیسک کمر به راحتی کشیده می شود و درد کمر را تسکین می دهد همچنین به شما احساس راحتی می دهد. کمربند دیسک کمر آنهوما در رفع فشار و کشش، عملکرد بسیار بالایی را ارائه میدهد. این محصول بسیار همه کاره و کاربردی است که با نیازهای شما مطابقت دارد و شما میتوانید با استفاده از این محصول درد کمر و ستون فقرات خود را تسکین دهید این محصول با اصلاح فرم ستون فقرات فشار روی دیسک ها و رشته های عصبی را کاهش می دهد.

کمربند دیسک کمر، از مواد باکیفیت مانند روکش پنبه ای نرم داخلی و مواد PU/TPU درجه یک برای استفاده طولانی مدت ساخته شده است. کمربند بادی دیسک کمر با بالا کشیدن ستون فقرات، وزن ستون فقرات شما را کاهش می دهد، خستگی و تورم عضلانی را کاهش می دهد، گردش خون را افزایش می دهد و به تسکین فوری و پایدار دیسک، سیاتیک و سایر ناراحتی های کمر کمک می کند. برای یک نتیجه خوب، بستن کمربند به مدت 30 تا 60 دقیقه در یک زمان توصیه می شود.

بعلاوه، این محصول دارای اندازه قابل تنظیم 73-124 سانتی متر است که آن را به انتخابی عالی تبدیل می کند که برای طیف گسترده ای از کاربران مناسب است. این کمربند ها به راحتی قابل استفاده است  و با قابلیت تنظیم میتواند برای همه افراد مناسب باشد.  اگر ناراحتی جزئی را تجربه کردید نگران نباشید. این بدان معنی است که کمربند وضعیتی اصلاح شده را ایجاد کرده است و ستون فقرات شما را همانطور که باید تراز می کند. می توانید از این کمربند در حین فعالیت های ورزشی یا در هنگام استراحت استفاده کنید.

 

ویژگی های کمربند بادی دیسک کمر

✔️درد کمر را فوراً تسکین می دهد.

✔️پوشیدن و تنظیم آسان.

✔️کشش های دو طرفه الاستیک فشرده سازی قابل تنظیم را فراهم می کند.

✔️پنل پشتی نئوپرن نیز گرمای لازم برای بهبود کمر را فراهم می کند.

✔️ دارای تهویه و تنفس برای راحتی بیشتر.

✔️کاملا قابل تنظیم

 
کمربند بادی دیسک کمر
کمربند بادی دیسک کمر

مزایای کمربند بادی دیسک کمر

✔️ تسکین درد بدون دارو - این کمربند های بادی دیسک کمر با استفاده از فشار  هوا  باعث کشش ستون فقرات و باز شدن آن می شود که میتواند درد و فشار روی اعصاب فشرده شده را کاهش می دهد و جریان مواد مغذی را در ستون فقرات شما بهبود می بخشد.

✔️ از کمر پشتیبانی می کند - ارائه درمان با کشش و رفع فشار بالینی به بلند کردن قسمت بالایی بدن، تخلیه وزن کمر و استراحت عضلات کمک می کند این امر به پشتیبانی کمر کمک شایانی میکند.

✔️ استفاده چند منظوره - می توانید از این کمربند رفع فشار در حین فعالیت ها یا در هنگام استراحت و فعالیت هایی مانند راه رفتن، نشستن، دراز کشیدن، باغبانی، گلف، کار، رانندگی و غیره استفاده کنید.

✔️ گرم کردن بدن- کمربند دیسک کمر با گرم کردن کلیه، معده و سایر قسمت ها، گردش خون را تسریع می کند

✔️جایگزین مناسب عمل های سنگین دیسک کمر

✔️ در مورد کشیدگی عضلات کمر، کمردرد، فتق دیسک کمر، سیاتیک، سردی معده، درد معده، دیسمنوره زنان، سردی زیر شکم، کلیه درد می تواند تاثیر به سزایی بگذارد

✔️ سوزاندن چربی اضافی در ناحیه شکم

فیلم کمربند بادی دیسک کمر

اطلاعات تکمیلی
سوالات متداول
بله این کمربند های بادی قابل تنظیم بوده و میتواند برای همه مناسب باشد
بله این کمربند با تنظیم ستون فقرات از درد های مرتبط با ستون فقرات جلوگیری میکند
بله این کمربند های بادی دیسک برای کم کردن در های ناشی از تنگ شدگی لوله نخاع مناسب می باشد
کمربند های بادی دیسک کمر بوسیله یک دمنده مکانیکی باد میشوند
سفارش این محصول از طریق تماس با کارشناسان فروش قابل انجام است.
محصولات مرتبط

1 دیدگاه برای کمربند بادی دیسک کمر

  1. محمد

    یکی از بهترین راه ها برای نجات از عمل های سنگین دیسک و نخاع

    • anhouma360

      دقیقا!
      ممنون از لطف شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *