کامپرشن تراپی روش جدید درمجموعه های  ورزشی

تاثیر کامپرشن تراپی در پاها (افزایش جریان خون در پاها ) یک روش جدید است که درحال حاضر درمجموعه های  ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش ریکاوری غیر تهاجمی و تایید شده توسط FDA است.

به عضلات شما کمک می‌کند تا سریع‌تر ریکاوری کنند.

از طریق یک سری فشرده سازی متناوب پنوماتیک، دستگاه افزایش جریان خون در پاها را افزایش می دهد و به حذف ضایعات متابولیک از عضلات شما کمک می کند.

نتیجه؟ بازیابی سریعتر و بهبود عملکرد.

در هر زمانی که ورزشی که تمرین می کنید، عضلات شما استرسی را تحمل می کنند که به فیبرها آسیب می رساند و باعث التهاب و تجمع مواد زائد متابولیک می شود. این منجر به درد و/یا خستگی می‌شود، بنابراین شما را از انجام تمرینات با حداکثر پتانسیل خود باز می‌دارد و خطر آسیب را افزایش می‌دهد.

استفاده ازدستگاه باعث افزایش فشارخون در عضلات می شود ریکاوری عضلات را که بدن شما به طور طبیعی انجام می دهد تسریع می کند تا بتوانید شدت تمرین خود را حفظ کنید و عملکرد کلی ورزشی خود را بهبود بخشید.

افزایش جریان خون به پاکسازی ضایعات متابولیک از عضلات شما کمک می کند

دستگاه پنوماتیک  برای افزایش جریان خون و کمک به پاکسازی ضایعات متابولیک از عضلات شما طراحی شده است.

این توانایی منجر به بهبودی سریع‌تر ورزشی می‌شود.

در طول جلسات تمرینی، استرسی که ماهیچه های شما دریافت می کنند باعث آسیب میکرو به فیبرهای عضلانی می شود. این آسیب منجر به التهاب عضلات و همچنین تجمع مواد زائد متابولیک می شود.

استفاده از دستگاه پنوماتیک باعث افزایش فشار خون در عضلات و به شما کمک کند تا روند بهبودی را که سیستم های لنفاوی و عروقی بدن شما به طور طبیعی در مدت زمان طولانی تری انجام می دهند، تسریع کنید.

با افزایش جریان خون، فشرده سازی پنوماتیک به بدن شما کمک می کند تا انباشته شدن مواد زائد در عضلات را سریعتر از بدن شما حذف کند و عضلات شما بهبود می یابند.

اگر چه زمانی که به دنبال بهبود عملکرد خود هستید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، توانایی اجرای مداوم جلسات آموزشی شما در لیست اولویت‌ها رتبه بالایی دارد.

اما اگر بدن شما به اندازه کافی بازیابی نشده باشد، تمرین مداوم به تنهایی کافی نیست.

درد عضلانی، کاهش قدرت عضلانی و خستگی به شدت اثربخشی تمرین شما را محدود می کند و می تواند منجر به چرخه ای شود که در واقع تمرین منظم را مهار کند و احتمال افزایش خطر آسیب را ایجاد می کند.

اطمینان از اینکه خواب کافی دارید و تغذیه صحیح برای کمک به بهبودی، نقطه بسیار خوبی برای شروع است.

اضافه کردن حداقل یک جلسه  تمرین 30 دقیقه ای(در پاها) مزایای بیشتری برای ریکاوری ورزشی ایجاد می کند.

این دستگاه برای افزایش جریان خون و سرعت بخشیدن به روند طبیعی بدن شما برای از بین بردن تجمع مواد زائد متابولیک و اسید لاکتیک پس از تمرین در عضلات شما مناسب است. عضلات شما کمتر احساس درد می کنند، خستگی کمتری دارند و بیشتر بازیابی می شوند.

توانایی شما برای ریکاوری سریعتر این امکان را می دهد که به طور موثرتر و مداوم تر شدت تمرین خود را حفظ کنید (یا حتی افزایش دهید) و در نهایت عملکرد خود را بهبود بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *